Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Hírek angolul képes leírás - Hírek.tlap.hu
részletek »

Hírek angolul - Hírek.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: hirek.tlap.hu » Hírek angolul
Keresés
Találatok száma - 14 db
BBC News

BBC News

A British Broadcasting Corporation (röviden: BBC) egy állami tulajdonú, kvázi független brit közszolgálati műsorszolgáltató, egyben a világ legnagyobb műsorszolgáltatója. Csak az Egyesült Királyságban 24 000 alkalmazottat foglalkoztat, költségvetése eléri a 4 milliárd fontot (kb. 1500 milliárd forint). Működési költségeit elsősorban a brit állampolgárok által fizetett televízió üzembentartási díj fedezi. 1922-ben alakult meg British Broadcasting Company Ltd néven, majd 1927-ben került állami tulajdonba. A kísérleti televízióadások 1932-ben kezdődtek meg, majd 1936-tól megindultak a rendszeres adások. A II. világháború alatt 1946-ig az adás szünetelt. 1964-ben indult a BBC 2 adása, és 1967-ben kezdődött meg a színes műsorsugárzás. A BBC ismeretterjesztő és szórakoztató televízió- és rádióműsorokat készít, emellett különböző információs szolgáltatásokat is nyújt az Interneten keresztül. A cég célkitűzése: informálni, oktatni és szórakoztatni.A társaságot az ún. Board of governors (kb.: kormányzótanács vagy felügyelőbizottság) felügyeli, melynek tagjait a Királynő nevezi ki, a kormány ajánlását figyelembe véve. Ez a rendszer jelenleg átalakítás alatt van, az új felügyelő testület 2007 januárjától a BBC Trust lesz. A BBC jelenleg nagy erőkkel dolgozik a digitális rádió- és televíziótechnológia elterjesztésén és alkalmazásán.

CNN

CNN

A CNN-t 1980-ban alapította Ted Turner. A hírcsatorna a Time Warner médiacég-csoporthoz tartozik. 1980 június 1. óta sugároz. A CNN a nap 24 órájában sugároz híreket. Nemzetközi verziója CNN International néven jelenik meg a tv-képernyőkön. Ismertségét az öbölháború egyenes adásban való sugárzásával alapozta A CNN volt az első csatorna, amely a 2001. szeptember 11-i amerikai terrortámadásokról élőben tudósított.

Financial Times

Financial Times

Financial Times (rövidítve FT) egy brit nemzetközi, gazdasággal és pénzüggyel foglalkozó napilap, melyet 1888-ban alapítottak. Székhelye Londonban található. 1893 óta rózsaszín papírra nyomják az újságot.

Fox News

Fox News

A Fox Broadcasting Company egy amerikai televízió társaság. Tulajdonosa a Fox Entertainment Group vállalatcsoport, amely a Rupert Murdoch irányította News Corporation médiabirodalom részét képezi. 1986. október 9-én FOX néven indította el saját televíziócsatornáját, ekkor bővült négy szereplősre az addig az ABC, az NBC és a CBS trió által uralt földi sugárzású szabadon vehető televíziós piac. A csatorna műsoraival főleg a fiatal nézőket célozta meg. Műsoridejében híreket, szórakoztató műsorokat és sorozatokat vetít. A hálózat a nevét társcégéről, a 20th Century Fox filmstúdióról kapta.

Google News

Google News

A Google 2002 áprilisában jelentette meg az első béta változatát automatikus hírgyűjtő szolgáltatásának, a Google Newsnak. A számítógépes programok által automatikusan figyelt, azaz indexelt hírportálok tartalmából különleges algoritmusok közreműködésével választanak, de a végső megjelenítés emberi döntés eredménye. A Google Search History szolgáltatással integrált. 2006. január 23-án jelent meg a végleges változata. 2008 decemberében negyvenhárom földrajzi régióban, huszonnégy nyelven érhető el, 2008. december 23-tól már magyar nyelven is.

Hirdetés
hírek Amerikában angolul

hírek Amerikában angolul

Hírek nemcsak hazaiaknak. Honlapunk nemcsak hazai hírekkel szolgál, hanem külföldi hírekkel, méghozzá külföldi nyelven, angolul. Híreink rss csatornákon keresztűl érkeznek , így ön midig a legfrissebb információkat kapja azonnal.Portálunkat folymatosan bővítjük, újítjuk a legszínesebb információkkal, hírekkel.

London24

London24

London a nemzetközi gazdaság és kereskedelem, legnagyobb központja, valamint egyike a világgazdaság három nagy központjának. (London, New York, Tokió. Mint Európa legnagyobb teljesítményű városi gazdasága, London évről évre az ország GDP-jének a 19%-át adja. Ez összegszerűen 2005-ben 219 milliárd font. A londoni nagyvárosi körzet termeli meg az ország GDP-jének 30%-át, azaz 2005-ben 345 milliárd fontot. Londonnak öt nagyobb gazdasági körzete van. Ezek: a City, Westminster, Canary Wharf, Camden &Islington és Lamberth &Southwark. London legjelentősebb iparága a pénzügyi szektor, ezen belül pedig a pénzügyi export, mely az ország fizetési mérlegének jelentős hányadáért felelős. A City Európa legforgalmasabb pénzügyi és gazdasági központja. Bankoknak, biztosítóknak, brókercégeknek, ügyvédi és könyvelőirodáknak nyújt helyet. Egy második, kisebb pénzügyi központ fejlődik ki a Canary Wharfon, a Citytől keletre. Itt van a HSBC, a Reuters, a Barclays és sok más, elsősorban jogi iroda világméretű központja. Londonban bonyolították le a világpénzben (euróban és dollárban) lebonyolított üzletek 31%-át. Ez naponta átlagosan 753 milliárd dolláros forgalmat jelent. Több dollárban denominált üzletet kötöttek itt, mint New Yorkban, és több euróban denominált üzletet kötöttek, mint bármelyik más eurózónához tartozó ország városaiban.

Reuters

Reuters

A Reuters, vagy cégnevén Reuters Group plc (a londoni tőzsdén RTR, a Nasdaqon RTRSY) londoni székhelyű világhírügynökség, amelyet legtöbben a médiának készülő híreiről ismernek. A hírjelentések szolgáltatása azonban a cég bevételeinek csak kevesebb mint 10%-át adják. A fő üzleti bevételi forrás az üzleti információk és a pénzügyi piacokkal összefüggő termékek eladása a csoport számára. Ezek többek közt piaci információkat jelentenek - mint például részvények, devizaárfolyamok valós idejű szolgáltatása -, illetve elektronikus kereskedési rendszereket, amelyeken keresztül a kereskedők árakat jegyezhetnek, illetve adhatják-vehetik a pénzügyi piacok termékeit. Mindezeket az információkat egészítik ki a szolgáltatott hírek, amelyek megszabhatják az árak alakulását. A Reuters versenytársai közt van a Bloomberg L.P. és a Dow Jones Newswires (mindkettő székhelye az Egyesült Államokban van). A Reuters híreinek dátumsorában minden esetben zárójelben szerepel a hírügynökség neve. Korábban a Reuter szó szerepelt "s" nélkül, a hírügynökséget a 19. század közepén megalapító német üzletember, Julius Reuter nevéről. Ehhez illesztették gyakran az angol birtokjel " 's "-t. A későbbiekben a használatban ez úgy egybeforrt a névvel, hogy ez vált a sztenderd megjelöléssé, az " ' " aposztróf nélkül.

Shetland Times

Shetland Times

The Shetland Times Ltd is Shetland's leading communications organisation. Founded in 1872 the company publishes the islands' popular weekly newspaper The Shetland Times (with a circulation figure of 11,438, boasting circulation to all local households), and is the main publisher of books of local interest with around 75 titles in its current list. Other activities encompass bookselling (both through our retail bookshop and web site), colour and commercial printing, digital imaging and printing, developing commercial web-sites, and internet services including news, information and promotional activities.

Hirdetés
The New York Times

The New York Times

A The New York Times egy Arthur Ochs Sulzberger, Jr. által New Yorkban kiadott, nemzetközileg terjesztett napilap. A The New York Times Company tulajdona, mely tizenöt másik lapot is kiad, többek között az International Herald Tribune-t és a Boston Globe-ot. A legnagyobb nagyvárosi övezethez kapcsolható újság az Egyesült Államokban. A komoly, higgadt megjelenése és stílusa miatt Szürke Hölgynek becézett sajtótermékre sokan tekintenek úgy, mint az egyik leghitelesebb amerikai hírforrásra.[2] 1851-es alapításától napjainkig 98 Pulitzer-díjat nyert, többet, mint bármely más lap. Nevét gyakran rövidítik The Times-ra, akárcsak más hasonló nevű újságokét, mint a londoni The Times vagy a Los Angeles Times. A címlap bal felső sarkában található az újság mottója "Az összes hír ami kinyomtatható" (All the news that's fit to print.) Az újság 1896 óta a Sulzberger család tagjainak irányítása alatt áll. Szerkezetileg az újság részekre bontható. Külön részben jelennek meg a Hirek, a Vélemények, az Üzleti élet, a Művészetek, a Tudomány, a Sport és a Stílus. A Times sok évig még a hagyományos 8 oszlopos szerkezetben jelent meg, annak ellenére, hogy az újságok nagy része áttért a 6 oszlopos formátumra. A későbbiekben a Times is követte ezt.

The Washington Post

The Washington Post

A The Washington Post a legnagyobb példányszámú napilap, mely az Egyesült Államok fővárosban, Washingtonban jelenik meg hétköznaponként. Az újságot 1877-ben alapították, ezzel az egyik legnagyobb múltú lap a városban. Az egyik leghíresebb ügy az újság történetében a Watergate-botrány volt az 1970-es évek elején. Bob Woodward és Carl Bernstein cikksorozatot írt az üggyel kapcsolatban, mely végül Nixon elnök lemondásához vezetett.

Times Online

Times Online

The Times is the number one quality daily newspaper for business readers in the UK. With 1.8 million readers. The Times has been at the forefront of British journalism since it was founded as The Daily Universal Register in 1785.

USA Today

USA Today

Az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb példányszámú napilapja. A Gannett Company adja ki hétköznaponként 2,25 milló példányban. A lap alapítója Allen 'Al' Neuharth. A példányszám sokszor vita tárgya, mert a USA Today többek között szállodákban is terjeszti az újságot olyan vevőknek, akik gyakran nincsenek tudatában, hogy fizetnek érte. A lapot 1982-ben alapították azzal a céllal, hogy legyen az Egyesült Államokban is egy valódi országos újság, mert addig csak a helyi lapok voltak ismertek az országban. A sok diagrammal, táblázattal és fotóval ellátott színes újság ellenpontozta a New York Times szürkeségét. Hangsúlyozandó a nemzeti jelleget a USA Today közvéleménykutatásairól lett ismert. Az újság kezdeti sikereit sok kritika kísérte. Sokakban ellenkezést váltott ki a színesség, McÚjságnak bélyegezték a kiadványt. A kiadó új utakra lelt a terjesztés területén is. Sajátos, doboz alakú újságárusító gépekben lehet hozzájutni az újsághoz. Más csatornák mellett repülőtereken és szállodákban is terjeszteni kezdték a lapot. Elsők között küldték a lap végső kiadását egyszerre több helyre is az országban műholdas vevő segítségével nyomtatásra és terjesztésre. A műholdak és a regionális nyomtatás segítségével a legfrissebb híreket tudták közölni. 2001-ben a lap Washington DC egyik külvárosába, a virginiai McLeanbe költözött.

Washington Times

Washington Times

The Washington Times is a daily broadsheet newspaper published in Washington, D.C., the capital of the United States. It was founded in 1982 by Unification Church founder Sun Myung Moon, and has been subsidized by the Unification Church community. The Times is known for its conservative stance on political and social issues. he Washington Times was founded in 1982 by Unification Church leader Sun Myung Moon, who has said that he is the Messiah and the Second Coming of Christ and is fulfilling Jesus' unfinished mission. Bo Hi Pak, Moon's chief aide, was the founding president and the founding chairman of the board.[4] In 1996 Moon discussed his reasons for founding the Times in an address to a Unification Church leadership conference, saying "That is why Father has been combining and organizing scholars from all over the world, and also newspaper organizations, in order to make propaganda."In 2002 Moon said: "The Washington Times is responsible to let the American people know about God" and "The Washington Times will become the instrument in spreading the truth about God to the world." At the time of the Times' founding Washington had only one major newspaper, the Washington Post. Massimo Introvigne, in his 2000 book The Unification Church, said that the Post had been "the most anti-Unificationist paper in the United States."

Tuti menü